#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Friday, April 3, 2009

mmmm…. semalam pergi tangkak untuk cari quotation kain untuk dibuat tabir for dewan bagi majlis Konvo. wah!!! Kak Mas! anda cepat pilih sekarang. Saya nak tengok2 kain langsir yang lain untuk saya boleh berangan rumah saya sendiri. Ooooowwwwhhhhh!! I luv it.

ohh!! Seksinyer langsir ni. Hu hu… since ada dah gelaran untuk saya iaitu “Su Seksi” so.. rumah i pun kena seksi gak. he he… Langsir pun i nak yg ni.. tapi tak tahu kena pilih mana. cantik2…

yang hujung ni pun cantik dan seksis gak. Intan! mana nak pilih nie untuk umah ayang nanti. Alah.. ni kena cari calon cepat2.. hu hu besh3. Fahmi.. cepat dowwhhh carikan kita calon2 pria di Jepun sana.

just wish dat i can have that curtain.. in my own kitchen someday. hu hu…

ha ha.. kay this room dedicate untuk anak-anak saya nanti. ( chewah.. bf pun lum ader.. sibuk nak anak plak..) hu hu..

ha ha.. tpt untuk bilik mainan. so saya tahu mana nak cari jika anak bujang saya tiba-tiba diam menyepi kerana sedang duduk di tingkap untuk memerhati anak dara jiran sebelah. hu hu.. ni mesti ikut perangai daddy awak ni.. . Sayang!!! tegur skett anak bujang awak ni.

sayang.. ni bilik for anak dara kita. tapi terlalu byk sgt mainan dia. so.. lain kali kita potong budget beli patung barbie untuk dia. Sayang.. u kena beli satu lagi peti besar untuk letak barang mainan dia. So cian my girl…

hu hu.. bilik yg simple dan sentiasa boleh menenangkan fikiran saya selepas penat berkemas dan memasak. Almari air juga ada di hujung sebelah kiri sana. Silap.. bilik air.

Sayang.. almari air ni.. begitu seksi.. i like!!! oooopppssss!! saya dah biasa panggil ruang ni sebagai wardrobe. i don’t know why… hu hu. Aiza my dear.. i tak jadilaa nak daftar nama kat umah orang2 tua. sebab… i dah suka nak tinggal kat umah yg penuh keseksian cam ni. hu hu.. meh datang umah saya nanti.

Ha ha! tak sabar sungguh saya untuk memilikki umah dan keluarga bahagia begini. uuuuu …. i like!!! Wah saya sudah semakin menggatal nie. Diam Suzana! Okay.. saya sebenarnya kena buat kejer untuk persediaan audit. dan minggu depan juga minggu yg agak boleh mengharu birukan hidup gak. rabu nanti saya kena join rombongan ke dataran pahlawan sebab ada pameran. mengiringi student jer. harap-harap saya dapat masukkan rancangan untuk melihat2 kedai2 sekeliling. hu hu.. besh3.

apa kabarmu pria
apakah harimu masih penuh dengan basa-basi cinta
dari semua pria
hanya engkau
yang membuatku tak mengerti
ku tak mampu untuk meninggalkanmu

Reff:
siang dan malam aku tak kuasa melupakan bayangmu
meski telah kau lukai hatiku
meski aku harus mendusta nurani
siang dan malam aku tersenyum
teringatkan ulahmu
mungkin aku terjerat cinta buta
ataukah ku hanya merasakan kasmaran…

jika lagi ulangi
beri aku kasih setulusnya
tanpa perlu kau mendua
dari semua pria
hanya engkau
yang membuatku tak mengerti
ku tak mampu untuk meninggalkanmu

hu hu… saja jer tunjuk macham saya ni jiwang. tapi memang sangkut lak dengan lagu ni. tiap pagi pasang deh.. sebab nak hilangkan mengantuk drive jauh2 ker opis.


Posted by wsuzana at 10:59 PM |

0 Comments:

Post a Comment