#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Wednesday, April 1, 2009
ha! ni boyfriend sayang saya yg sentiasa tersenyum setiap kali saya menciumnya setiap pagi. Hu hu... Suhaiza.. anak awak ni soooo cute laaa



Senyuman yang sangat menceriakan hidup saya setiap kali selepas mencium dia.. mmmuuuuaaaahhhhhh!!!




Senyuman yg terpancar setiap kali nampak saya... yang anak dara ni. OOOOO gatal eeaaaa!!!

Malam semalam ada majlis Penyampaian Anugerah pelajar Cemerlang dan Anugerah Ketua Jabatan sesi lepas. mmmm... sangat menggembirakan dapat melihat barisan pelajar yang disayangi menerima sijil dan anugerah masing-masing. bangga sungguh rasanya... tapi mata tetap tak lepas dari meja makan yang penuh dengan makanan yg sedap. Perut pun mula berbunyi.. tapi saya tetap menjaga adab dan budi pekerti serta kesopanan saya sewaktu dalam majlis. tsk...

Dalam byk2 perkara di majlis tersebut, tumpuan saya hanya pada anak kak miza. Wina.. mehlaahhh salam auntie Su. Anda sombong dengan saya... mmm nampaknya saya terpaksa publish kan gambar adegan kesombongan anda di dalam belog saya. Hu hu...



Sila kesali adegan sombong anda terhadap saya...



Satu lagi gambar comel anda yang masih belum mahu bersalam dengan saya... walaupun majlis hampir tamat..



mmmm... time makan.. langsung tak nampak saya dah.. sedih sungguh.



Sila cemburui kenikmatan Wina semasa menikmati juadah malam tadi


Posted by wsuzana at 8:16 PM |

0 Comments:

Post a Comment