#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Monday, March 23, 2009
ha ha.. lama jugak laa aku tak melayari kehidupan dalam opis aku kat bengkel tu. sibuk banget siapkan kejer kat main opis sampai terlupa umah sendiri. isk isk… sayang, i janji i takkan lupakan umah i lepas nie. hu hu…cian kat kerusi dan meja.. komputer.. dan segala benda dalam bilik tu. mesti rindu giler dengan aku. wahahahahahaha… aku tahu dah. tapi yang sangat buat aku teruja hari ni.. ialah penuh dengan kegembiraan apabila tv aku dah boleh on semula dengan siaran ASTRO hu hu… besh besh besh… dan jugak aku nyer tugas banyak yg dah selesai. kad kahwin yang aida mintak aku create pun aku dah siapkan penuh dengan segala usaha. tapi tak tahu laa lepas print nanti. cantik atau tak.. terpulang nanti hasilnya. takper leh edit balik tul tak aida? jangan risau..

tapi aku lupa untuk bagi baju kat eiy..! GOSH! i terlupa laa eiy!! sibuk sangat layan pakcik yang tukang pasang astro tu.. sampai janji i pada eiy yang cute dan comel tu tertunda! Adoiyai… believe pakcik tu tak encem pun.. tapi i tak tahulaa camner i leh sanggup tunggu dia.. and lupakan janji i pada u ni eiy. Sori yer eiy.. he he… takper.. tomorrow i janji tapi please ingatkan i.. if not i lupa lagi. sorry sangat2!!!

Posted by wsuzana at 6:27 AM |

0 Comments:

Post a Comment