#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Friday, March 20, 2009
Nurul : Suzana!! Kau dah siap ker buku yang aku tempah ari tu?

Suzana : Alamak!!! aku terlupa laa babe. sorrylaaa.. tak sengaja?

Nurul : Ni apsal ni asyik murung jer? meh citer skett kat aku.

Suzana : Malash arr nak citer.. kau tak akan faham, dan tak mungkin faham. Aku kena hadapinyer sendiri.

Nurul : dah tu.. jangan laa buat muka muncung 1000 laks. aku yang susah hati ni.

Suzana : janganlaa kau susah hati lak. aku okay jer.

Nurul : Okay, tapi kalau kau tak leh nak citer ngan aku.. at least kau luah laa pada kawan kau si Jureq.

Suzana : Aku tak nak bebankan dia. Dia kena belajar agi.

Nurul : kalau cam tu.. citerlaa kat aku.

Suzana : Aku takder mood nak citer laa…

Nurul : isk.. aku tak biasalaa bila kau tak ceria dan tak banyak chakap macham nie. selalu kau yg paling byk cerita siap dengan storyline dan abstrak agi. ni diam jer.. ni kalau aku citer kat hubby aku.. konpemnyer dia catatkan dalam diary tarikh dan saat kau jadi pendiam.

Suzana : Nurul! kau ni.. aku tengah takder mood laa. kau buat lawak pulak. sesuka ati kau jer nak masukkan bab laki kau.

Nurul : ala.. sorryyyy laa . aku saja nak buat kau happy.. dan ceria. tak besh cam nie. biasanya kalau kau ada masalah berat camner pun.. kau suka bebel dan ceria gak.. siap buat lawak bodoh kau lagi. Ni ada masalah.. dahlaa tak leh share pas tu senyap memanjang.. huh!! Sejak bila jadi kedekut.. nak tahu citer pun tak leh. :P
* Pelik sangat ker aku pendiam?? Ni azam tahun baru nieh!! Hu hu.. alamak!! aku sajer jer nak tenangkan fikiran dan hati aku. Isk kecoh tul laa Nurul nie.

Posted by wsuzana at 11:35 PM |

0 Comments:

Post a Comment