#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Saturday, February 28, 2009
"Sabtu 28 Februari 2009- hujan masih lagi berterusan dari pagi sehinggalah sekarang di kawasan air hitam. dikhuatiri jika hujan masih lagi berterusan, banjir akan melanda kawasan sekitarnya." STOP!!!! apsal annoying sangat tajuk dan awalan entry aku ni?? dah bertukar jadi penyampai berita plak ker? hu hu.. nope!!

aku bengang sebenarnyer sebab seharian aku tak dapat nak online + buat kejer untuk persediaan audit + tengok tv channel Aruna yang memaparkan sinetron drama Indonesia yang aku minat!!! Semuanya sebab hujan + petir + kilat yang amat aktif bertindak mengalirkan cas2 elektrik ke bumi. Jadi, seperti biasa ayah aku akan memantau pergerakan suis2 yang dia telah OFFkan awal2 sebab takut aku curi2 bukak untuk tengok tv. Boring shangat!!!!!

tapi, bila time camnie.. aku teringat citer winter sonata. yang heronyer handsome + heroinnyer yang comel tu. romantik giler seh. suka ... suka ... suka ... !!!! (kata upin dan ipin). baru kejap tadi aku kuar makan2 dengan abah. makan sate!! hu hu.. besh sebab dah agak lama jugak tak makan benda alah ni panas2 bersama abah. hu hu...

ni lepas balik dari makan sate.. hujan dah mula reda. Tiada lagi berlaku dentuman dan aliran elektrik ker bumi. ha ha.. maka aku jugak mula mengaktifkan jari-jemari aku yang agak gemuk2 jugaklaa... tapi runcing sikit (nak budget jari jemari yang comel dan halus mulus.. tak dapat sebab malash nak pakai losyen) bermain papan keyboard aku. tapi bermula dengan menulis belog ini, dan kejer aku.. jap agi aku buat.

Posted by wsuzana at 6:39 AM |

0 Comments:

Post a Comment