#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Tuesday, March 3, 2009
tengah hari macam ni.. aku biasalaaa kalau tak melayan mimpi indah tengah hari.. tentu dan pasti aku melayan kisah sedih sanubari aku (menonton drama korea kat bengkel paip!!! hu hu!!!)

malam tadi, abah cerita tentang kisah israel yang kejam!! penuh dengan semangat.. yang begitu waja! aku tetiba teringat tentang handphone baru aku. model nokia!! sampai kat opis, aku cerita kat wana. kebetulan handphone dia lak rosak dan dia baru jer buang handphone tu dalam tong sampah. ha ha.. FAO yang mulia hati .. kutip balik handphone tu dalam tong sampah. aku saja jer beli handphone nokia ni sebab aku dengan rasa yakin yang dia takkan beli nyer handphone nie. ha ha... aku suka model ni sebab ceria dan comel. (sesuai dengan aku ker?? aku dah beli mesti kena sesuaikan gak!!!).

aku sebenarnyer sambil buat kerja sambil tengah tunggu untuk melayan auditor kat tpt aku nie. hu hu.. takleh nak buat kerja lain langsung.

terpaksa menatap komputer untuk memastikan yang mata aku tidak tertutup sekejap akibat nak menyambung mimpi2 indah. penatnyer... arrrrggggghhhhhh!!!! nak tido japs.. yer kak mas!!

Posted by wsuzana at 10:51 PM |

0 Comments:

Post a Comment