#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Wednesday, March 25, 2009
last 2 weeks.., Wana langsungkan majlis pertunangan dengan pasangannya Boboy. Hu hu... Tahniah!! dah kena ikat dah.. so kena jaga mata kay. Kat bawah ni gambar2 yang diambil oleh photographer...




Aduh romantiknyaa.... besh! besh!! Sayang.. saya nak jugak..!!! (Hu hu mana chris brown ni???)



Ha ha.. tu mak andamnyer...



Ho ho.. itulaa saya.. tapi saya bukan mak andam. mak andamnyer dah balik. ni budak ni terlalu aktif bergerak ke sana sini (tengah gabra tu sebenarnyer). kerongsang rama2 dia dah tercabut. hu hu...



Ha ni.. tengah betulkan tali pinggang dia yg senget benget plak. aku dah kata dah... dia ni memang kuat bergerak sana sini.. Wana!! Cuba dok diam skettt!!!



Hu hu.. tgh gabra laa tu..



Ni gambar curi nie...



he he.. tengah bergosip panas ni...



haaa... biasalaa usik mengusik..



ni pun gambar diambil secara curi2. aku tak perasan pun dia amik gambar aku.



ni pun sama... gambar curi



ni dengan adik beradik ... yang comel2

Intan dah komen dah.. sebab gambar aku banyak gak yang di capture oleh camera man tu dalam majlis tersebut. hu hu.. ni baru sebahagian jer.. bukan sebahagian.. sikit jer..ada lagi. tapi aku malash nak masukkan dlm blog. penat seh..

Intan : Ayang!! aku ingat.. camera man tu minat kat kau laa ayang.. . Banyak sgt gambar kau yg dia amik.

Suzana : Ala Intan, mana ada. kebetulan jer kot.

Intan : Taklah ayang, kau cuba tengok dulu gambar2 tu.

Wana : Betul akak.. gambar akak banyak dalam tu.

haah.. yeah.. aku pun takleh nak jawab soalan ni. Baik kita tanya camera man.. hu hu.. takderlaa.. sebenarnyer aku byk tolong betulkan rama2 pada baju Wana tu. tu yang byk gambar aku muncul. he he... positive mind, positive mind..

Posted by wsuzana at 7:09 AM |

0 Comments:

Post a Comment