#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Friday, April 3, 2009
Jamuan perpisahan untuk En Azman yang akan bertukar angin ke jakarta tak lama lagi. Huwaaaaa!!!! kurang laa sorang staf untuk saya sakat!!! Tinggal Kak Syazlin dan Kak Haizah jer yg saya boleh sakat untuk memporak-perandakan hidup seharian mereka. Jangan marah haaa kak lin.. kak haizah..! Saya memang rasa tak besh sangat2 kalau dalam sehari tak dengar kak lyn jerit tension dlm opis!! Hu hu rasa bahagia dohhhh!!!

Hu hu!! Phewwittttt!!! Syala!! tak sabar ker u nak gi jamuan?? Wait for me laaa!!!! Aiza lagi laaa… Kat depan sana haaa!!! dengan Kak Mira.

Sabar Kak Shahrul.. longkang depan tu. control! control!!

wajah ceria semasa menuju ke dewan makan. yang pakai spek tu… my dear Aiza. Hu hu.. Comel kan? Vote sekarang untuk Miss Chomel dan Anggun 2008 dan 2009! Yang sebelah Aiza tu.. saya laa!! terpaksa senyum walaupun perut telah mulai berkeroncong dan akan bertuka mood lagu lebih rancak menandakan perlu diisi dengan kadar segera.

waaahhhhhh!!! barisan makanan yang menerujakan hati saya. Masa untuk melupakan segala kekusutan perut. Walaupun pada mulanya saya diberitahu yang menu adalah menu France.. di mana saya mulai untuk bermimpi berpacaran dengan lelaki French yang penuh keromantikan dan keterujaan!! Owwhhhh!!! I like!! Jangan marah sayang.. saya gurau saja. Tapi .. memang sedap.. sumer juadah yang dihidangkan

haaa!! ini cowoknyaaa yang akan berangkat ker Jakarta bersama isteri dan anak2 tersayang. Tu tengah pandang makanan yang dihidang. Mesti tak sabar untuk menanti ketibaan desert. nampak macam pendiam… tapi.. panjang lebar gak ucapan terakhir ( ni tanpa skrip tau, kalau ada skrip.. lebih panjang agi nieh).. hu hu.. sedih gak rasanya. tapi .. sempat gak ada niat untuk mengurat cewek2 seksi seperti dalam Sinetron kat TV3 dan Aruna!! hu hu… En Azman ni… cewek2 tu kat bandung laaa… tapi jgn lupa untuk carikan pasangan cewek seksi untuk FAO dan cowok ganteng untuk guwe loohhhh!Ingat yer pesanan ini.

ni mak buyung ni tak aci. sumer orang dapat satu jer desert. dia dapat dua. ni baby chomel yg nak ker atau mamanya nie? Tengok!! Mata tak lepas tu dari desert.. sebab takut saya mintak sikit ler tu!! hu hu…

Ni.., barisan pengadil.. ha ha.. anak2 murid En Azman. Tu gembira ker sedih? Mesti korang plan untuk fly ke Jakarta ni. Jangan lupa untuk masukkan nama saya sebagai Pensyarah Pengiring anda sekalian jika anda buat program lawatan akademik di Shopping complex-shopping complex di Jakarta nanti.

tu geng2 gossip tu. mmm macam dalam gossip girl tu. jangan marah. tapi muka masing2 penuh dengan tanda tanya dengan kehadiran saya.. biasalah saya sebenarnya memang tak boleh lari dari jamuan2, walaupun saya tak makan dengan banyak .. hu hu.


Posted by wsuzana at 8:00 AM |

0 Comments:

Post a Comment