#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Thursday, April 23, 2009

seminggu out station ker seremban. hu hu… saya dapat rasakan satu kegembiraan dan kenikmatan apabila dapat lari sejauh mungkin dari kesibukan kejer dan bos. (Bos! sila ignore komen ini.. dan jauhkan diri bos dari mencatat kegembiraan saya ini dalam rekod perkhidmatan saya)

tak banyak gambar yang saya dapat upload kan kerana kesibukan dan keletihan sewaktu menjalankan kerja luar. penat mengkaji peta dan atlas semata-mata untuk mengelakkan dari berlakunya aksi2 sesat. tetapi apakan daya.. sesat itu tetap tidak menjauhkan diri daripada kami berdua.

4 days journey wit Syahida..

She’s so calm… compared wit me. she’s more cute than me… . She’s sooo special.. and nice girl.

Look!! she’s so cute when smile.

but i admit.. that both of us selalu sesat dengan jalan2 kat area seremban. aduh! tp takper.. sekurang2nya ia boleh jadi pengajaran. cuma apa yang saya kesalkan adalah amat sukar untuk saya dapatkan beberapa barangan sebagai cenderahati utk family tersayang. oooowwhhh rasa sangat kesal. Tapi saya gantikan dengan membeli 2 kotak aiskrim kegemaran family dengan harapan dapat menyejukkan lagi perasaan mereka.

oowwwhhh!! hampir terlupa saya untuk sertakan gambar calon pekerja terbaik tahun ini. Bos! Sila ambil perhatian dan tambahkan markah kepada calon ini. hu hu…

Gadis kamera!! Sila dekatkan lagi kamera anda untuk sesi pengecaman…

wah tengok.. penuh tekun..dan khusyuk!! Bos sila rujuk ker bahagian susunan dan deretan fail di sebelah beliau. ha ha ..

aksi ayu dan manja walaupun kepala tengah berserabut dengan deretan fail2. Kak Shahrul!! maintain anggun seh!!!

Esok sekali lagi kuar ke Kajang plak!! hu hu… minggu untuk jalan2!

Aiza! my dear!! windu aaahhhh!!!!

Special kisses to … Aiza, Syala, Ras tercyg, dan sumer yang mengikuti kursus Induksi!!!


Posted by wsuzana at 5:49 AM |

1 Comments:

Post a Comment


At April 24, 2009 at 5:37 AM, Blogger Binjaie said........
Busy nampak...