#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Sunday, October 11, 2009
okay.. saya di perlis sekarang. di hujung malaysia. uwaaaaa!!!! sangat hujungnya. Superman pun takder untuk saya minta pertolongan. batman? okay... saya tertinggal lampu kecemasan untuk memanggil batman. dsbdhasbdfnkdsjbf ... okay takper! takper! fine!!

apa yang aku rasa bila sampai ker sini? rasa lost totally sebab selalunya aku ada "eric" yg sentiasa memahami dan bersedia untuk aku pandu ker mana saja aku ingin tuju. aku dah jadi patahnya sayap malam.. ewah!!! tajuk lagu lama nie.

saat ini .... hu hu... aku rasa macham nak jumpa ina. ina ex roommate aku masa study. kangen banget sehhhhh sama dia. aku baru dapat tahu dia masih lagi mengajar kat perlis ni. wah!!! kagum betul. dulu nak tgk dia pakai baju kurung sebulan sekali amat payah. melainkan kalau dia ada presentation yg penting.. baru dia pakai. presentation yg tak berapa.. ala2 macam dia boleh tackle markah tinggi2, dia pakai selamba jer. t-shirt dan jeans. kami byk kenangan bersama...
yerlaa.. dah nama pun roommate..

1. selalu marathon tgk wayang... dalam bilik.
2. buat slot drama korea dlm bilik..(selalu sama2 pinjam dan sewa drama siri korea)
3. setiap petang, buat teh atau kopi panas, sambil beli pisang goreng atau nasi lemak dan makan bersama2 ija dan lily.. (kadang2 ada zaiyen join gak). tapi lepas tu.. ina laa yg rajin kemas dan basuh. sebab aku dah sediakan.. so turn orang lain lak utk kemas..
4. kita orang kalau musim test... biasanya... penat jer studi.. kita orang akan berpoya2 untuk melegakan rasa tension.

banyak kenangan... lagi.. hope our friendship stay forever..

tp aku memang rindu sangat2 kat ina.. zaiyen.. ejot (yg agak lurus.. he he)

Posted by wsuzana at 10:50 PM |

0 Comments:

Post a Comment