#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Tuesday, May 19, 2009

May 19th, 2009 by wsuzana

Inilah meja saya yang begitu bersih dan mengkagumkan kerana sumer kejer sentiasa diselesaikan dengan cepat.

Okay!! Saya tipu!! ini sebenarnya keadaan meja saya sepanjang minggu lepas.

okay!! musim pra berkurung telah tiba kembali. Rujuk kepada imej di atas untuk membuktikan betapa meja saya penuh dengan kejer2 yang perlu disiapkan segera. he he…

Air diperlukan untuk memastikan saya dapat menenangkan fikiran ketika menanda sumer hasil kerja pelajar! Berusaha!

nota2 pelajar yang boleh saya kagumi … tapi setakat satu dua saat saja.. .

Minggu lepas juga, opis menerima beberapa orang staf baru… .

Staf baru ini sedang cuba untuk punch card. Tapi tak sampai! He he… kakak kamera.. sila dekatkan lensa kamera anda untuk sesi mengenalpasti.

OMG! Comelnyer staf ini.. Boleh berkenalan?

Okay.. Staf baru yang kedua… Ikhmal Hafiz (betul ker ejaan nama ni..Iliyah??)

mmm… Si kacak ini terpaksa pulang dahulu kerana belum mandi lagi sebenarnyer!

Eh! eh! kakak kamera ini ternampak seseorang yang sangat cun dan comel jer dari jauh.. mari kita terjah!! (amik ayat dari Melodi)

… Okay.. rupanya inilah staf baru kita yang ketiga.

Hello Wina!! Salam pagi yang ceria…

So.., buat staf2 yang baru ini… semoga sentiasa senyum dan ceria serta ramah dengan kakak kamera ini ya!! Awas kalau anda bersikap sombong dengan saya … atau budget duit raya takder untuk anda .. he he.. (budget mengugut ni…wakakakakaka!!)! Serta jgn buat aksi2 chomel2 dan gedik2 kerana kakak kamera ini akan berasa geram dan segera mencium anda… ekekekekeke!!

sehingga berjumpa di lain entry…

jaga diri sumer.. dan jgn nakal2..


Posted by wsuzana at 7:12 AM |

0 Comments:

Post a Comment