#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Wednesday, May 6, 2009

wahh!!! penat maaa minggu ni. ker sana ker sini.. sangat memenatkan. tapi yang paling membanggakan.. saya sampai ker opis.. tiap hari… pukul 7.15 pg sehhh!!! yeehaaa!!!

see! see! saya tak tipu …

tapi… En Zaini lebih awal parking keta!!! Alah!!!! Saya kalah lagi..dengan En Zaini. En Zaini.. sila bawa kereta anda dengan lebih perlahan dan berhati2 agar tidak terlalu awal sampai ker opis. Hu hu !!!

ini wajah ceria ketika sampai.. sebab.. opis belum dibuka!! Hu hu.. hampa jugak hati.. sebab berat nak bawak buku dan laptop ni.

okay.. teruskan kejer …

Wana : Kak Su.. tengoklaa kasut kita!!!

OMG!!! Kasut Wana!! What?? jelesh! jelesh! kasut tu chantik dan sexy!!

Look!! Fao!!! Ni merajuk ni.. berani korang berdua membeli belah… tanpa kehadiran saya!! ni tak adil!!! isk…

Untuk itu, saya terpaksa publish gambar kasut anda.. dalam belog ini. Sila vote untuk calon kasut terseksi tahun ini. hu hu…

di bahagian gerai menjual cenderahati.. saya bertemu dengan seseorang.. iaitu.. Wina!!!

Wah.. Wina begitu sibuk untuk memilih bunga untuk dirinya sendiri.. Hu hu.. Mana bunga untuk Auntie Zana???

Wina!! ramainyer peminat Wina. Haa… anda lupa untuk bersalam dengan saya.

He he.. Wina ber’posing’ eksklusif untuk belog saya!! Sayang Wina!!


Posted by wsuzana at 7:09 AM |

0 Comments:

Post a Comment