#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Tuesday, September 8, 2009
okie.. sangat mengaku hari ini hari kemalasan sedunia. tak tahu kenapa.. walaupun telah memujuk hati ini dengan membelikan hadiah buat diri sendiri dvd gossip girl 2 yang dah hampir 2 minggu .. tak bersentuh langsung. semalam hari kerajinan one malaysia, kerana saya begitu teruja untuk mengajar dan sampai sanggup buat kelas dari pukul 8 pagi sampai 1.30 petang. wah!! saya amat mengkagumkan! (sila kagumi sekarang!!!)

persiapan hari raya.. mmm takder laa kecoh sangat kot. yer laa.. nak beli apa nya lagi. abah jer laa yang tetiba aku tgk excited beli carpet. ikutkan jer laa. asalkan dia gembira. ni dari kelmarin dia kecek suruh aku beli alas meja makan baru. dari ari tu aku offer nak beli .. tak nak terima.. ni nak pula. nasib baik aku tak letak tempoh tamat permintaan kat situ. ha ha.. teruk punya anak T_T. Okay abah... saya akan survey hujung minggu ni!!!

kuih raya.. setakat kelas tunjuk2 jer laa. tak sempat nak buat sendiri.. (cheh!!! tak sempat konon.. pada hal malash nak buat.,malash nak kuarkan mixer .. ekekekekeke..). maaflah sayang.. saya termalash sikit musim raya kali ni. takder mood laa!! (see! see! saya makin menggatal!!)suzana!! sila bersopan sekarng!!

saya nak berjumpa kawan tersayang sekarang ni.. zaihasra.. saya sambung semula later kay...

Posted by wsuzana at 9:12 PM |

0 Comments:

Post a Comment