#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Friday, October 16, 2009
Attention please!!!! sila masuk kelas sekarang!!!

hari ni kita belajar bab memahami. saling memahami itu penting dalam sesuatu persahabatan dan perhubungan. kadang2 kita rasa kita dah cukup memahami dia.. tapi rupanya byk lagi yg kita tak tahu. sebagai contoh.. kau suka makan ais krim chocolate campur dengan strawberry. walaupun bf kau tak suka.. tapi kau tetap jugak pilih untuk makan aiskrim ni. dan kadang2 hanya kerana kau selalu order ais krim ni.. bf kau sanggup jadikan alasan ini untuk putus dgn kau. tragik sungguh.. anak bujang siapa nie??? 2 manusia yg berbeza.. adakah boleh utk bersahabat bersama? berhubungan bersama? kay.. bagi aku.. selaku ahli kelab kepala gonjeng.. yaa.. boleh jer!!! yang penting ada sifat tolak ansur. apa benda tolak ansur tu? tolak beransur2?? oh tidak!! ianya lebih kurang macham aku dengan ina.. kami dua orang yang mempunyai minat berbeza.., cara dan prinsip kami berbeza.., tp aku dan ina berkawan baik. shangat baik!!! sebagai contoh.. masa di perlis.. hari terakhir.. aku kuar bersama ina.. untuk episod.. "a journey to the Gua Kelam" .


ini laa ina!!! kau memang besh shangat2!!!
salah seorang sahabat yang aku cintai tanpa dia sedari


okay.. muka sangat letih sebenarnya.. masing2 hipokrit!! ha ha.. sebenarnya tak sabar nak gi gua kelam!!!


rindu nak makan bersama ina!!! kat warung pun takper!!! makan laksa jer. cikgu ina belanja makan!!! yeay!!!
kepuasan..makan lunch. tp tgh tunggu ina abiskan makanan. tu yg menggatal amik gambar sendiri. tapi sumpah!! muka memang penat giler!! cuma senyum tetap ikhlas
dalam kereta!!!
dulu aku yg kat jadi driver.. ni turn kau lak ina dok melayan jadi drebar aku. sila plan sekrg untuk journey ke melaka dan johor.


kay.. kat depan gua kelam 2. naik keretapi yeay!!!

ahli kelab geng kepala gonjeng mesti pandai berposing!!! itu kesamaan ketara kami...!!!

see!! saya tak tipu!! sumpah besh dapat naik keretapi


tp.. malang.. sebab waktu nak naik tu, baru perasan ada notis nie!!! huwaaa!!!


ina ni adventure skett.. dia lebih suka berjalan dari naik keretapi.
tu muka saya senyum.. tapi separuh ikhlas jer.. sebab konpem tak larat.

hu hu.. terpaksa jugak ikut hasrat ina.. walaupun tak suka berjalan kaki masuk dalam gua.

tu muka ikhlas yer ..bersedia untuk masuk dalam gua!! saya perlu merentas masuk.. bukan sebab excited untuk tgk dalam gua.. tapi kat hujung gua ni jer baru leh dapat masuk toilet!!
fbdsabfdbfdbf

saya terpaksa buka kasut carlo rino ni.. dan juga sarung kaki... bagi elak licin dan basah!! uwaaa!!! ina!!!! nasib baik aku sayang kau!!!!




aksi dalam gua!! puteri gua??

sumpah!! sangat suka gambar ni.. ha ha.. gadis misteri

haa.. keadaan dalam gua!! berlagak macham tenang.. tapi sangat takut lihat air yg sangat deras!! jaga handphone sekarang!!!

okies!!! dapat lihat tanda ni.. sangat melegakan.. dapat pakai balik kasut tinggi itu.
terima kasih pakcik kaunter sebab mendoakan keselamatan saya semasa masuk dan keluar balik dari gua itu. hu hu... lupa nak amik gambar pakcik itu.

betul tak aku kata..? dua orang yg berbeza prinsip macham aku dan ina.. tapi disebabkan antara kami ada sifat tolak ansur dan memahami.. maka persahabatan ini.. aman dan sejahtera. amin...

* bersambung ke episod cabaran kursus di perlis!!!!


Posted by wsuzana at 11:56 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At October 17, 2009 at 5:05 AM, Blogger farahsofhia said........
uikss..xnyempat2 tukar bju dh g gua kelam??heheheh..thanks..jd geng time kursus..n geng selamanya hopefully..love..-pea-
 


At October 17, 2009 at 9:15 PM, Blogger wsuzana said........
ha ha.. excited giler kat kursus tu!!! besh!! korang memang besh!! geng2 yang aku chentai selalu