#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Saturday, May 7, 2011
semalam ... berbual bersama seorang sahabat ... membuatkan saya tergelak besar.









apa yang dibualkan semalam? ianya berkaitan dengan su lelaki memberi alasan yang 'cliche' setiap kali enggan mengakui sesuatu hubungan.









straight to the point...









alasan cliche Lelaki ..




1.apabila seorang perempuan mengajak kawan lelakinya datang ke rumah bertemu keluarganya









- "I belum bersedia"




What the ****? sebenarnya bukan dia tak bersedia, tapi sebenarnya









i) alamak... aku tak siap lagi .. camner ni?


= hello... apesal nak siap2 plak? hmm





ii) alamak .. aku nak main2 jer dulu. test market


= woahhhh test market ikan ker apa ni?





iii) apa? tapi ... hubungan antara kita kan hanya teman tapi mesra


= alah... pompuan ni... cepat perasan laa weih...





iv) haish... aku takut laaa... nanti esok harinya bapak dia paksa aku nikah terus dengan anak pompuan dia.. wah... rasa macam tertekan... tertekan nak kena sunat waktu dulu... camner ni.. mana nak lari ni?


= ha ha... ini jawapan paling afdhal... sebenarnya mereka TAKUT!!!!!!!!!! agagagagaggaa...

Posted by wsuzana at 3:34 PM |

0 Comments:

Post a Comment