#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Wednesday, April 27, 2011
point? apa itu point? point finger.. macam main tunjuk2 tu... yg masa kecik2 dulu selalu kena momokan.. yg kalau tunjuk dengan jari telunjuk.. pada pelangi akan jadi kudung. Betulkah? okay tutup citer merepek itu... now the point is... tentang point yg saya mention kay tajuk BESAR itu. sila tumpukan perhatian.

tajuk itu... bermakna apa tujuannya... . Tujuan pulak... tujuan pebenda nih? pompuan ni harus dijotos kepalanya... kerana suka cakap main2. he he.. begini ceriteranya.

dalam jangka masa terdekat ini... saya kerap kali diganggu dengan mesej dan panggilan lucah.. dan ini merupakan kes gangguan seksual yer. apa tujuannya pihak2 tertentu melakukan sebegini? apa yg hendak dibuktikan? apa pulak yg boleh dicapai? KPI? objektif? matlamat? visi? misi? kesimpulan: apa yang hendak disimpulkan? atau hanya utk buat kaji selidik atau research? hmmmm apa pun thanks sebab berusaha keras untuk mengganggu privacy hidup saya dan berusaha untuk menarik perhatian saya. mungkin pihak2 ini kekurangan kasih sayang. ho ho sorry... i bukan semudah itu... semurah itu... dan i juga bukan seperti yg disangka dalam otak pihak2 terbabit itu.

thanks...

Posted by wsuzana at 6:18 AM |

0 Comments:

Post a Comment