#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Sunday, January 11, 2009
it's been 2 days since last friday. bored weekend. gosh!! what am i doing here? aku jadi penunggu setia umah. huwaaaaa!!!! bosan giler sehh!! aku ym dengan budak ariz dan ajurek yg aku cayunk! wah rindu giler sehhh aku dengan dua orang nieh! rindu nak lepak macam dulu2 dengan korang (ngeh..ngeh..ngeh). tapi takper.. kalau ada masa aku ker sana jumpa korang eeaaa.

Farah!!! sorry aku lupa yg aku janji nak kuar dgn kau ari ni. he he he.. alah.. falah ada kat sisi kau kan. ekekekeke.. falah sayang banget kat kau farah. farah, tahniah eeaaa dengan kejer baru kau nie. aku bangga dengan kau farah.

mlm ni kena tido awal. heeeee.. esok aku kena turun ker poli awal maaa... kul 6 pg. cam nak gi travel jauh jerk aku nie. gud nite ..

Posted by wsuzana at 3:08 AM |

0 Comments:

Post a Comment