#navbar-iframe { display: none !important; } it's a long journey

it's a long journey


Thursday, January 8, 2009
Agak skema eekkk? Tak ape. jap agi aku dah nak kena lelapkan mata... dan zzzzzzz (mintak2 mimpi indah malam ni). Dan aku gak sebenarnya dari tadi agi bekerja keras untuk tutupkan mata aku ni... sampai aku dah nak jadi biol tp tetap tak mampu nak lelapkan mata!! OMG!!! help!!!!. Boleh x saper2 pinkan mata aku? He he .. maaf eeeaaa ni bukan aksi dalam filem seram thailand tu... apa yek??? cerita LongKorn(im not sure the spelling) tu.

Aku takder idea untuk menulis malam ni, tapi

ha ha.. walau apapun.. apa yang aku nak beritahu hari ni... aku sangat gembira today.. becoz ... jeng!jeng!jeng!

1. already packed all my things to the new building... at bengkel paip.
2. thanks to Syala... for the recipe of lemon butter cake. yummy!!! i want a try it...
diy!!
3. Anna called from Cali and confirmed me back about my sis's order. i can't wait for it, sis...
4. i juz bought my fav jacket and blouse today.. ekekekkeke.. luv it. (shopping with Aida and Wana)
5. got a car from Ada. thanks my dear .. Ada!

to a lovely friend... Ras!! to you... i hope.. really hopes that you will always remember me. miss you already arr Ras! miss you verrrrryyyyyy much!!!! Ras.. keep up your gud work there kay. anyway.. gud luck!

i juz don't understand.. my english... suddenly ... blurrrrr!!! something's wrong here. arrrghhhh!!! gosh! my english suddenly sucks!!! lol!...

Posted by wsuzana at 4:52 AM |

0 Comments:

Post a Comment